En 1

  • .

 

 

بسيجي ديده بيدارعشق است   ************   بسيجي مرد ميدان دارعشق 

basij 09

بسیج تنها نیرویی است که خواب راحت از دیدگان استكبار مردم ستيز؛ آمریکا واسرائيل خونخوار و هم پیمانانش ربوده‌است و امروزه باعث برهم زدن معادلاتشان در تمامي زمينه ها شده است. بسيج يك مكتب است. عشق است. مكتبي نشات گرفته از قيام سرخ عاشورا و عاشقانش سرگشته مكتب حسيني، بصيرت زينبي، ولايتمداري فاطمي، سيرو سلوك علوي واعتقاد مهدوي سر و جان گوش در اوامر و منويات ولي امر مسلمين دارند. همان ها كه مصاديقي از آيه شريفه اشداء علي الكفار و رحماء بينهم هستند.

basij 07basij 01آنچه که امروزه در عراق و سوریه و کشورهای آزادی خواه جهان اتفاق افتاده و می‌افتد و ایجاد حق خواهي و استكبارستيزي و مقابله و مقاومت در برابر ظلم ستيزي نموده نشآت گرفته از تفكرو روحیه بسیج و بسیجی است.راه و منش او به تاسي از امام بت شكن خود انجام تكليف و واگذاري نتيجهبه قدرت الهي است. و اوج پيروزي را در شهادت و قرب الي الله در مسير قرآن و عترت را مي بيند. و اين روحيه شهادت طلبي توام با بصيرت مايه خوف و ترس دشمنان اسلام و مسلمين و افتخار مظلومين و مستضعفين شده است. 

بسیج نه برای آب وخاک و نه برای عناصر پست مادی؛ بلکه برای اجرای عدالت اسلامی  کار و تلاش می‌کند؛ بسیج حافظ دستآوردهای انقلاب جهانی اسلام است؛ بسیج سلاحش ایمان و منطقش قسط و عدالت اسلامی است؛ شجره بسیج به فاتح خیبر؛ حضرت علی بن ابیطالب(ع) می‌رسد. همو كه به فرموده رهبر اولين بسيجي بود كه تمام زندگييش وقف اسلام بود.

basij 05

نميشود بسیج را با کلمات تعریف کرد؟! جایی که حضرت امام (ره) خود را بسیجی می‌خواند و دست بوس بسیجی بودن را برای خود افتخار می‌دانست و خواهان محشورشدن با بسیجی‌ها بود؛ بسیجی تربیت شده آخرین و کامل‌ترین مکتب آسمانی است.

بسیجی پیراسته از رذیلت‌های اخلاقی و آراسته به سجایا و فضیلت‌های اخلاقی است.

basij 08

 نامحرمان و حرامیان را بر دل بسیجی راهی نیست؛ بسیجیان سالکانی هستند که هفت منزل عشق را یک شبه طی می‌کنند تا آنجایی که درمیدان مصاف با اهریمن صفتان ندای آسمانی" یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیه مرضیه فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی" را با گوش دل شنیدن و جان به جان آفرین تسلیم می‌نمایند. 

افتخار بسیجیان این است که مکتبشان اسلام و راه میان‌بری به نام شهادت آنان را به " عندربهم یرزقون" می‌رسانند؛ بسیجی‌ها؛ آنان که در وادی عشق چون شمع می‌سوزند؛ آنانند که برآسمان نیلگون پر می‌گشایند؛ هم آنان که راست قامتان جاودانه تاريخ خواهند ماند تا ظهور پرچمدار قيام سيدالشهدا. ان شاءالله. 
basij 09فرهنگ بسیجی یعنی آن مجموعه‌ی معرفت‌ها و روش‌ها و منش‌هائی که می‌تواند مجموعه‌های عظیمی را در ملت به وجود بیاورد که تضمین‌کننده‌ی حرکت مستقیم و پایدار اسلامی آن ملّت باشند. این یک تفکر است؛ در ذهن هم نیست، در خارج و در عینیت وجود دارد. حرکت بسیجی، سرنوشت ایران را، بلکه سرنوشت فراتر از ایران را تغییر داد، تعیین کرد. از روز اول، بسیجیان امام ما در میدان‌های گوناگون انقلاب تا پیروزی انقلاب و تا پس از انقلاب حرکتی کردند که ماندگار شد، الگو شد، یادگار ملت ایران در عرصه‌ی تاریخ شد. امروز جوانان نیویورک و کالیفرنیا هم شعارهای مردم مصر و تونس را تکرار میکنند، از آن‌ها الهام می‌گیرند؛ انکار هم نمی‌کنند. جوانان مصر و تونس هم از حزب‌الله و حماس و جهاد اسلامی الهام گرفته‌اند و فرا گرفته‌اند و پنهان نکردند. و معلم اول در عصر جدید، بسیجىِ امام بزرگوار ما بود؛ که همه از بسیجىِ امام بزرگوار فرا گرفتند و از جانبازان و سربازان و فداکاران این انقلاب یاد گرفتند که چگونه می‌توان اسطوره‌های قدرت مادی را شکست، چگونه می‌توان به نام خدا بت‌ها را شکست، چگونه می‌توان ایستاد، چگونه می‌توان مقاومت کرد.                                                                                                          بیانات در دیدار اقشار نمونه بسیج سراسر کشور ۱۳۹۰/۰۹/۰۶

basij 04

 

ارتباط با ما

آدرس :

خیابان شهید مفتح 18-وحید 3

شماره تماس :

051-32787001

شماره پیامک:

30001845

فکس:

051-32787650

نماد اعتماد الکترونیکی

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به بیمارستان امام حسین (ع) می باشد.